perfekt julklapp!

Det första som står på min önskelista iår måste vara ett sånt här underbart halsband. fast med "ida" såklart. så fint!


Cult design

Kan man annat än att älska Cult Design? Jag älskar alla deras serier, ska införskaffa mig både badrumsprylar och köks-serien när vi har kommit på plats. Så himla snyggt och stilrent, och praktiskt!
(bilder från cult design & fröken fräken)

blogglovin.

bloglovin

soffhäng.

kollar på "employee of the month" och den suger.

köks-drömmar

Ligger hemma och mår inget vidare. Skulle jobbat nu men är inte frisk alls. känner mig helt febrig och matt i kroppen, så har legat på soffan hela helgen. Sambon har flytt fältet till en kompis. Får se när jag får sällskap här hemma igen.

Ligger planerar inför flytten. Har bestämt mig för att jag ska ha en svart stringhylla i köket. Får nog klicka hem en på tradera och sedan måla om hyllplanen. köket är grått och vitt i övrigt, med ett svart barbord, så det kommer bli supersnyggt. Men måste ha nån färg som bryter av lite, rosa kanske?

RSS 2.0